!! عكسام !!


رازنوشتِ يــــه پسرهــــ

عكسام ادامه مطلب هست.

به دليل مسايل امنيت ستيز(يني چيش بماند ) رمز رو به كسايي ميدم كه عكسشونو ديده باشم ووبنوشت داشته باشن....

ادامه مطلب مورد نظر رمز دارد.
لطفا رمز عبور مربوط به مطلب را وارد کرده ، دکمه تایید را کلیک کنید.

نظرات شما عزیزان:

ملیناز
ساعت19:16---4 دی 1391
خخخخ وبت فانیه کلا بچه باحالی هسی: D
به منم بسررررر خوشحال میشویییییم:
راسی داری میای رمز این پستم باخودت بیار
صرفا جهت کنجکاوی فدامداتD


tedi
ساعت19:34---2 آذر 1391
دیریست که از خانه خرابات جهانم
بر سقف فروریخته ام چلچله ای نیست


ارسلان
ساعت22:41---15 آبان 1391
سلام. این وب منه و عکسام هم توشه . منتظر عکساتم.

ساعت14:56---16 مهر 1391
توفههههههههههههههههههه،فکر کردی چه هستی که رمز گذاشتی واسه خودت.وقتی برای اولین بار وارد وبت شدم واینو دیدم واقعا تعجب کردم!!!!!

ملت مگه بیکارن که بخوان قیافه تو رو با رمز ببینن.فکر کردی واقعا چه پُخی شدی 19ساله!!!!!!!

فکرکنم زیادی قربون صدقت رفته فکر کردی چی شدی!
پاسخ:توكه تو نت انقد حسادت ميكني تو زندگي شخصيت چطور هستي عزيزم يكم خودتو كنترل كن. الفاظ زشتت سانسور بيد دي:


farzad
ساعت2:49---25 شهريور 1391
سلام لطفا عکس من رو از روی نظری که در تاریخ 2اردیبهشت 91دادم پاک کن.

فرزاد

باتشکرات بیکران
پاسخ:باشه قبلا پاك كردم


سيد احمد
ساعت16:49---14 شهريور 1391

توحیــــــــــــــــــــــــ ـــــد
مرجع وبلاگ تخصصی با رویکرد دینی و فرهنگی
منتظر حضورتون هستيم


pazis
ساعت1:31---23 خرداد 1391
سلام. عکس چند سالگی شما هست!؟ حجم عکس ها چقدره!؟ پاسخ:بيا اون وبم

tedi
ساعت0:04---13 خرداد 1391
جان مادرت این عکسهای مارو پاک کن نامرد آخه این چه کاریه

تورو قران پاکش کنپاسخ:چه كاري بابا خبر نداشتم اصلا اينجا نيومدم الانم پاكيدم


تی ایکس
ساعت23:05---3 ارديبهشت 1391
ادعام نمیشه ولی چون احتمالش ناچیزه از من زیبا تر و خوشتیپ تر باشی زیاد اصراری به دیدنت ندارم
پاسخ:سلام خوبي آقا تي اكس خوشگلي ملاك نيس معرفت مهمه منم خيلي خوشگل نيستم


sogol
ساعت15:42---2 ارديبهشت 1391
حالا اگه من بخوام ببینم چی؟

اجازه می دید؟
پاسخ:آره آجي اگه عكس ووبنوشت داشته باشين


ساعت1:06---2 ارديبهشت 1391
Salam
Hamash hamin.
Baba fek kardam 60 gigabite ax gozashti.
Dar morede axam azam porsidi
Ferestadam.


farzad
ساعت23:04---1 ارديبهشت 1391
سلام آدرس وبلاگمو دادم.
عکسم هم توش هست.
تازه خاطره فرزاد جان تو سایت سالی و تی ایکس رو هم من نوشتم.
حالا بده رمزو.
رمزو چطوری بهم میدی?


پارسا
ساعت21:22---1 ارديبهشت 1391
سلام پسر!!!

خوبی؟؟؟

کنج کاوم کردی عکس هاتو ببینم!!!

خب عکس من روی پروفایل مدیریتم هست

اگه ف/ی/س بوک داری لینک بدم ببینی اگه نداری

بیا این سایتwww.loo30.org من مدیرشم..تو تاپیک خوش تیپ ها هست!!!!میتونی ببینی!!!

اگه دیدی و دوست داشتی برام شخصی کد رو بفرست

راستی تبادل لینک یادت نره منو به اسم وبلاگم لینک کن و بگو با چه اسمی لینکت کنم
پاسخ:لينك شدي آقاپارسا...


mm
ساعت14:56---1 ارديبهشت 1391
با سلام


لطفا برای من رمز را بفرستید . آدرس :





office59599@yahoo.com
پاسخ:سلام دوست عزيز رمز رو فقط واسه كسايي ميدم كه عكسشونو ديده باشم ووبنوشت داشته باشن... شرمندم ها


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نوشته شده در جمعه 1 ارديبهشت 1391برچسب:هك,امنيت,عكسام,وبنوشت,رمز,پسورد,ساعت 1:32 توسط فرزاد| |


Power By: LoxBlog.Com